15 Aug 2009

kom upp i 14 besökare igår ;) varav 12 är min mamma, 1 är min syrra och 1 är steve, typ :P HAHA

Fast ioförsig fick jag en anonym komentar igår, kan de vara någon som har tittat in från omvärlden? eller är det bara min snälla mamma som gör mig glad? Whatever, tack för du fyllde min dag med lite glädje.

Alla säger att jag och min syrra (caroline) är lika varandra, kanske vi är det?


T.ex.

*I nian blev jag för den mesta delen tilltalad med namnet Caroline.

* På ridtävlingar har vissa personer trott att mamma och pappa bara hade en dotter, alltså att enbart carro fanns och red två hästar. (de tyckte de var helt fantastisk att hon klarade av de)

*Vissa trodde vi var tvillingar på tävlingarna.

* Nu senast i sommar började jag jobba där min syrra jobbar (demensboende), fast på en annan avdelning. Min syrra har jobbat här i typ 4-5 sommrar jag hade min första sommar. Då kommer sjuksköterskan fram och undrar om jag vill ha deligering, och glad var jag och sa att de ville ja. Så sa hon "ja för du har väl jobbat här i några år nu"? så jag bara, "nee, men du tänker säkert på min syrra" OCh precis hon menade min syrra:P haha.

* När vi skulle sätta in pengar på banken hade vi med min syrras pass. Han som stod i disken trodde de var jag och tilltalade mig, undertiden som jag stog snällt sidan om mamma i min egna lilla värld. Han måste trott jag var konstig när jag inte svarade honom. MEn det var ju inte mina pengar? haha

Jaa så kanske är vi lika? Avgör själv:)  (tänk sis med sminket som jag) <3

                                                                                                                             


Kommentarer
Postat av: jennifer

heej:)



ville bara säga en sak; det räknas bara en gång per person så din mamma har bara räknas av 1 av dom där 14! så det är väl någon annan från omvärlden som du inte vet:)



p.s dom röda sträcken på statistiken gäller ej

2009-08-17 @ 23:34:17
URL: http://thjenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha, detta var nog det bästa foto jag sett! När börjar syrran dansa då? Hon hade väl redan kommit på sin outfit och med en lillsyrra som stegmaskin är det väl bara att göra en dans och köra! Jag kan nog fjäska in en efteranmälan till Tidaholm... ;)

2009-09-11 @ 08:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0