Hemma, sjuk

Jaa då var man hemma igen. Kom hem i Söndes men har inte orkat skriva ;) haha.

Som sagt när 130 dansare ska få sovplats på en dansskola, ligger man inpricip på varandra. Mycket mysigt, NAa ;)

och när 130 dansare samlas på en och samma plats, bytas bakterier i luften, låter logiskt va?

så i söndes var sjukt många dansare sjuka ;) haha Härligt, jag var en av dem, ännu mer härligt ;) eller inte.

Så nu har jag fått sjukanmäla mig från jobbet, tagit bort sjukgymnasten och strykt min körlektion, vettigt va?

Om dagarna sitter jag och nördrar sims, gud vad hade jag gjort utan det! haha.

Jobbar helgen så jobbar fre kväll, lör morgon och sön kväll. På sön är också min sista jobbedag för detta sommarlov. Sen börjar skolan den 20 :) 3an here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0