Packar

Jaa nu packar man ännu en gång för att dra iväg till härliga göteborg. Här väntas ett farfyllt dansläger i fyra dagar, vilket kommer bli otroligt kul :) ser fram emot de nya stegen :).

Annars idag så ska man jobba kväll :) sen morgon imon ;) haha. Har räknat ut att jag har totalt 7 arbetsdagar kvar, sedan är det lite ledigt i 3 dagar, tills skolan börjar.

Ibland kan jag fråga mig, vart tog sommarlovet vägen? andra stunden tänker jag vilket perfekt sommarlov jag har haft. JAg har tjänat massvis med goda pengar, rest utomlands, träffat kompisar, fått helt nya erfarenheter , fått underbara minnen, njutit av solen, njutit av havet (utomlands), träffat älsklingen som har flyttat till en lägenhet, jaa helt enkelt ett helt perfekt sommarlov, trots att det har gått fort. 

Nu väntar 3 året på gymnasiumet och jag ser fram emot detta år :) 

Jag är lycklig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0