wow

Helt chockad 43 st har varit inne på min blogg? fattar ni ;) haha, trodde jag hade kommit in på någon annans, men nee det är frallans underverk som har tagit vid :)

Kanske man skulle fundera på att göra en snyggare blogg? kan ju inte precis säga att min blogg tilltalar en.

Men den är rosa iallfall ;)

Frallan är forfarande sjuk och nu har hennes putte också blivit de (som det kan gå ;)), fast vi har nog uteslutit svininfulensan mina kära vänner(ni kan pusta ut), men någon infulensa är det.

I helgen blir det antagligen 25 års fest, om putte är frisk :) det ska iallfall bli kul, med lite party party.

Annars för övrigt känner jag mig tråkig idag och kan inte komma på något fantasifullt att skriva, så idag får det vara såhär.

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå ska inte du med till lägret i helgen?

och NEJ, jag simsade inte

2009-08-17 @ 14:42:08
Postat av: erika :)

jag kan hjälpa dig med din design om du vill?:D:D

2009-08-17 @ 16:52:05
URL: http://eriikatorshed.blogg.se/
Postat av: frallzz

Tack erika, den blev jätte bra :):)



Linnéa nee det ska jag inte ;/

2009-08-17 @ 20:57:19
URL: http://frallzz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0