Helt sjukt underbart :)

Igår hade jag och min älskling helt underbart :) Vi gjorde fläskfile, potatissallad, sallad och vitlöksbröd. Till efterrätt hade vi gjort kladdkaka med dajmtäcke och drömrulltårta. Sen hade vi godis också som roger hade fått av min mamma och pappa. Kvällen kunde inte bli mer underbar :)

Pricken över iet blev man serverad frukost på sängen idag, tack älskling :)

Asså Markoli, vad gjorde du igår? Du kan ju SÅÅ mycket bättre. Jag och älsk bara väntade på att låten skulle gå igång, men ingen hände. Och låten jag ska slåss i dina kvarter, visst kanske ok, men utomlands? Hejsan vi är från sverige och vi ska slåss i era kvarter. Joo visst jätte bra!

Ajja idag ska jag övningsköra.

All Love

Frallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0