Nanna sött

Så nu ligger frallan i sängen för att skriva sitt sista blogginlägg. Trevligt va?

Vi hade muntlig bokrecension idag, skit trevligt;) haha . Iallfall så vår helt fantastiska lärare hade gjort förstora gruppen, så hann vi med alla i vår grupp?

Nej

Var vi den sista gruppen?

JA

Så eftersom halva klassen ska göra det nästa vecka slutade de kl halv 12 idag.

Vi gick till tre, håla från jävla fucking halv 12 till 2. För att göra ett bokprov som vi inte hinner med.

Så ja sovmorgon som halva klassen då skulle få nästa vecka, får inte vår grupp. Utan istället för att börja halv 1 börjar vi 10. Mycket trevligt. Frallan är på topp humör.

Dessutom tänker jag på det dumma mattetalet. Åh berättar med imon.

Men nu ska jag nanna, wiohooo. Får se vad dagen har att erbjuda mig...jag vet iallfall att när jag kommer hem måste jag drunkna i mina läxor. BLÄ.

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0