Sportlovet, hejdå?

Asså gud, sista dagen på mitt sportlov idag, vart tog lovet vägen? Har jag överhuvud taget haft det eller lever jag i en egen värld där jag bor i sthlm och har lov nu?

Ajja det verkar inte så för jag nöp mig precis och jag var kvar i samma mysiga rum :) Men det är jag faktiskt glad för :)

Iallfall imon är det skola och emma ska hålla i idrottslektionen, wohoo det kommer gå super gumms <3 jag längtar. Vi ska bada, därefter ska jag och miranda sola, sen till dansen och ha friträning sen ska vi ha privatträning med diezel :)<3 
Sen är det hem och vila eller plugga :P vi får välla se ;)

Hoppas alla har haft ett underbart lov, det har jag trots all att det har gått otroligt fort :)

Sov gott is :=)

Saknar min putte <3<3

Kommentarer
Postat av: Miranda

shhh! avslöja inte att vi fuskar men fejk sol! (a) <3

2009-02-24 @ 13:30:06
URL: http://heelgesson.blogg.se/
Postat av: frallzz skriver

hihi okejj gumms, vi var i thailand i en timme ;)

2009-02-26 @ 10:10:08
URL: http://frallzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0