Dans, svett, slagsmål?!

Jaha då var man tillbaka hemma. Eller ah för nån timme sen :) Jag och ellinor fick ihop en bit av vår nya dans iallfall. Trots att det blev skratt, svett och slagsmål;) nee kanske inte slagsmål, men det kändes roligare att skriva så  och blev ni nyfikna ;) ;) haha va tröga jag e :P
 
Lite slag blev det ju, det ska jag inte sticka under stolen med. Ellinor hoppade på mig i ett hopp och jag snurrade på henne nån gång. MEn vafan sånt händer ;) Lite blåmärken här och där, HAH dunka mig gul och blå.

Kommer ni ihåg låten? "för jag behöver lite värme" "ÅH du ska komma om och om igen" Uch Nej vem fan är du? å vem ställde min klocka, klockan är 8 och jag börjar jobba kl 7" haha nee frallan har inte alls lyssnat på den ;) haha

Ja glömde säga att efter min fustration igår för att bloggen inte fungerade. Så ja, tog jag ut mig arghet och började skissa. Det är något konstigt med mig, för när jag är arg, sjuk eller extremt glad då kan jag måla. MEn inte när jag är normal, det är skumt.  Här är iallfall resultatet av de lilla jag gjorde.  Målade en tjej i bakrunden, men den får ni inte se NANANANA:P 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

ni slåss säkert..;) fin bild.

2009-01-11 @ 18:29:41
Postat av: Frallzz skriver

HAHA klart ;) vad trodde du att vi dansade ;) AHHA tack<3

2009-01-11 @ 18:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0