Emma+en eftermiddag i matte- världens roligaste lektion :P

haha det gick inte så bra härom dagen med emma;) haha hon fick lite, vad ska man säga...kortslutning!? haha.

haha :P förlåt gumman,  men jag skrattar bara jag tänker på patrics(matteläraren) uppritning. HAHA gud vad vi skrattade ;) Det var tillbaka till LekoLär  ;) haha

"om han väljer tre, har han valt Danmark och har han valt 7 så är det elefant. HAHA så jävla sött ;) men tillslut kopplades allt rätt ihop ;=) haha nog bara du och jag som förstår gumms ;) men ja ;)

Typ samma som felic navidad ;) HAHA  :) <3

Nu har jag varit hos sjukgymnasten, ska snart till dansen :) två träningar idag, wihooo :)

Min duktiga älskling (roger) :P hade inga hål i sina tänder :P HAHA <3

Kommentarer
Postat av: LekochLär-Emma :D

Hahah ja det va verkligen LekochLär hahah xD Riktig kortslutning i hjärnan, det var överbelastning xD .. hahaha ja tror jag med ;) . From the bottoooom ooof oour heaaartssss!!!!!FELIZ NAVIDAD!! HAHA ;D . Haha jag tycker om dig ;D<3

2009-01-28 @ 21:17:03
Postat av: Frallzz skriver

SV: HAHA "det började med en sig" bla bla bla "piff och puff " :P haha HAHAHHAHAHAAAAAAA vår humor äger. Love <3

2009-01-28 @ 22:09:08
URL: http://frallzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0