!

Hemma från dansen nu :) fick ihop Mirandas dans så jag hoppas den blir bra :) 

Annars har dagen varit bra, typ ;) har varit seeg så är som en sengångare ;) knarkar halstabletter gör jag det också för den delen.

Gissa vad vi ska göra nästa vecka? joo vi ska göra en undervisning om vilka affärer som säljer cigaretter till minderåriga. HAHA så vi får pengar av skolan och får göra detta på en lektion. Asså kan ni se mig där? för det första så kan jag ingen cigaretts sort, så jag kommer vara helt blåst där, för de andra kommer jag säkert börja skratta och för det tredje kommer jag stå där som en tomat i huvudet ;) HAHA Så en förvirrad skrattande tomat, whis me lucklu.

Ne nu ska jag hjälpa mammi med spaggetioköttfärsåsen, mmm vad gott de luktar :)

Sweetbit :)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Tack igen för dansen hjärtat :D den är grym!



jag kan lite cigarett sorter så just ask me. haha så slipper du stå där som en tomat ;)

2009-01-17 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0