Frallzz+Sushi=?

Njaa asså, det var ju inte riktigt vad mina smaklökar gillade ;) haha.

Men att äta Sushi är rätt roligt. Man får fullt med olika sortes sushi. Sen får man varsin soja i en liten burk. HAHA.
Därefter ska man ta wasabin. (liknar ungefär flera tuggade tuggumin, i grön färg). Wasabin ska man lägga en liten bit i sojan, för att få det där extra stinget ;) haha. Cheat jag låter som ett sushi proffs ;)

Därefter ska man ta sina ursnygga pinnar och fånga en sushi bit. Doppa i sojan och sedan tugga i sig. Därefter fanns det ingefära bland som man skulle äta, mellan vaarje sushi. HAHA det var starkt ;)   Det var en väldigt rolig mat att äta, men kasnke inte så gott.

Eller asså det var helt okejj i början, men eftersom konsitensen är lite underlig så började jag fundera, att jag åt fisk rakt från havet eller att sjögräset var fiskskin. Nemen asså så ;) haha då böjade det smaka lite konstigt., lite tramsigt MEn det är värt att prova för att det är en upplevelse :D:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0