Onödig läsning

ja min blogg ser ut som igår :P hur gör man? hur länkar man vänner osv? Efter att ha suttit här ett tag, gått in på samma saker om och om igen, började jag känna mig lite okunnig ;) haha.  Så är det någon där ute som ser detta, hjälp?!

Till min räddning kom Dino, han sa typ " det är inte hur den ser ut som är det intressanta utan innehållet" ja det är kasnek så :P men jag hoppas att den kan bli lite roligare iallfall. Men jag får forska lite, haha forskaren frallan.

När jag skulle sova igår så funderade på varför jag egentligen skapade en blogg? har fortfarande inte kommit fram till varför, men det blir nog bra. Undra om jag ska börja med "dagens outfit" med? Eller ska man börja med något helt annat? typ "dagens downoutfit" eller varför inte "dagens gosedjur".

Kanske hade jag en tanke om att komma in på Let´s dance som blondin bella. Det hade varit grymt. MEn jag har väl märkt att den chansen är ytterst liten ;) men iallfall, det hade varit kul :)

Nehe nu ska jag gå och duscha, första danslektionen idag för terminen :) wihoo. jag menar dans på en söndag kvart i 1? hur smart i det? man vill ju ha helgen ledig. Men ska man ligga på topp så år man ? vad heter det?

Ne jag tänker på "ska man vara fin så får man lida pin", eller nåt ;) ibland kan jag vara lite snurrig, bra för er som väljer att titta in på min blogg.

Hej hopps :)

Kommentarer
Postat av: Erikaa T

i like your blogg:D <3

2009-01-11 @ 13:16:34
URL: http://sunshinegirl.blogg.se/
Postat av: Frallzz skriver

awee tack erika :D:D<3

2009-01-11 @ 16:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0