plugglugg

jaha då sitter man här igen och ska plugga. Kl är nu 18.43 och jag har en helt underbar plugg kväll framför mig, åh gud vad livet är underbart ;)

Annars har det inte hänt speciellt mycket :)

Jag och min familj är konstigt nog mycket för karma ;) haha. Så om ni nu känner att ni ha gjort något dumt där ute. Kanske har ni trappat på er katts svans? eller har ni glömt lämna en läxa? eller har du kanske smygätit godis "för ingen annan är ju hemma"?

Ju mer dumt man gör dessto sämre karma får man ;) Så om du nu sitter där och har dåligt samvete, så har du kommit rätt ;) Frallan har hjälpen, frallan fixar allt ;) så här nedan kan du följa tre små tips för att förbättra din karma ;)

O    Le när du svarar i telefon, den som ringer hör att du ler :o)
O    Kom ihåg att tystnad ibland är bästa svaret
O    Säg prosit när du hör någon nysa


HIHI, okej det där var kanske lite onödigt ;) men iallfall man får bra karma, typ ;)

Nehe nu måste jag plugga, blä :P men om man ska se det positvit så om 2 timmar, kan jag mycket mer än vad jag kunde nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0