rosa? grönt? lila? eller?

Igår var det dans och det är det idag också, åh imon med för den delen :P haha. Träffade alla underbaringa igår :) åhh ni är det bästa vännerna i mitt liv. Vi är helt oslagbara tillsammans <3<3 My love to you.

Nu är det full igång med en ny dräkt med ellinor :) snart beställa tyger och börja sy wieee :) MEn när ska vi komma överrens ? :P HAHA jag och ellinor har helt olika smak ;)

JAg: Jag vill ha lila
Ellinor: nee det tycker inte jag
Jag vill ha vanliga swaroski kristaler
Ellinor: men jag vill ju ha AB

  men det brukar gå bra tillslut efter mycket om och men :P haha

Uch och fy nee nu ska man hoppa i bilen och sedan skola. Ingen gympa idag och det är frallam mm sur över ;) Vi är inkallade av våra karaktärslärare och får gå en hel timme längre :P haha

Iallfall sedan drar jag direkt till dansen förkyld som jag är :)

Ta hand om er :)

Jag och ellinor högst på pallen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0