torsdag, snart fredag

var i skolan idag eftersom vi hade redovsning. Skönt var det eftersom det gick bra :) en sak till avklarad i tvåan :)

HAr börjat med ett nytt tema i skolan, Arbetsmiljö. Arbetar med min Emma :) <3

Och imon är det fredag och det är underbart. Ska träffa mitt hjärta, så jag längtar :) Helgen går så fort, bara pang åsså är det söndag.  hihi

Min syrra kommer också hem, wihooooo hon har hittat en 18års present men vägrar att berätta vad de e :P dumt va ?:P

För övrigt så har jag alla hästar i hagen, än så länge ;)

Åh det är så skönt att gå hem från skolan på torsdagen, eftersom vi slutar skolan 12.50 varje fredag så går det fort. Så det är typ redan helg för mig ;) hahah

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Japp, jag ska plugga till det. Det ska bli otroligt kul



Ska du också plugga till de eller? =)

2009-01-15 @ 20:18:52
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0