helt sjukt

Tävlade i E-tuna i helgen. Gick super bra :) fick min sista prick och är nu en super star. HAHA helt sjuk. Är så glad :) nu ska jag sätta ett nytt mål :)

Grattis till alla fina placeringar danshuset :) och tack för en underbar dag tillsammans i E-tuna!

Fick en super fin present av min syrra när jag kom hem i lördes natt. Bling bling hörlurar. Kommer bild på de senare :=) Tack underbara sis <3

NU väntar projekt och företagande lektion, tycker inte det är roligt, men får väl inbilla mig det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

I don't know who you are,

But you must be some kind of superstar ;)

2009-10-12 @ 20:21:06
Postat av: c

varsåågood,det är du som är bäst! <3

2009-10-12 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0