Plugg

Jaa, nu är det så att man har ett underbart höstlov, till idag då man inser, gud jag måste kanske plugga lite?

Men de fattar jag inte, varför lov när man ändå ska plugga?

Till helgen blir det en runda till härliga ängelholm ÄNTLIGEN. Jag och hjärtat har försökt få in denna ängelholmstur i flera månander "men den helgen då?" "nee då spelar jag pingis" "Men den helgen har jag ingen pingis" "Ne, men då har jag träning/danstävling"

Så ÄNTLIGEN en helg för bara oss själva, då ingen av oss har något :) haha

Kommande två helger är mycket spännande :) Tävling i lidköping, då jag bara ska tävla street. Känns..Konstigt?

Nästa helg igen bär det av till halmstad för att tävla disco :) första gången i superstar, jag är..rädd? HAHA men sjukt kul och det ska jag gå ut för att ha :)

Sedan i dec kommer den sista tävlingen NM, Nordiska mästerskapet, Spännande :)

Nehe, nu ska jag plugga lite :) ha det så bra :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0