Skolan

Sitter i skolan nu. På en av våra underbara datorer ;) hihi.

SKa snart ha sjukvård om, exakt 14 minuter :;)

Idag händer inte så mycket, ska plugga för OVANLIGHETENS skull ;) hihi.

Min syrra fyller år på tors och vi ska dra ut och äta på båtarna, riktigt mysigt :) stekbuffe eller vad det nu skulle vara. Mums iallfall :)

För övrigt är det mörkt om morgarna och det känns som att man går upp mitt i natten. Det går verkligen snabbt till julafton. Och på tal om julafton kanske det blir jobb för mig :) Har iallfall fått erbjudande att kunna jobba hela julovet :=) Pengar pengar iallfall:)

Nehe det är 11 minuter kvar nu till sjukvårdslektionen drar igång.

Snart lov, äntligen :)

Bloggen blev hattig idag ;K) HAHa men de bjuder jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0