Frallan

Jaha igår skulle varit en lugn dag, men så blev det inte.  Slutade 10.15 och skulle vara på frisören kl 11 :) sen satt man där i några timmar och ny har man ny färg på håret :)

Iallfall sen bar de av till lilla linnéa :) Vi skulle vara hela diezel men ne så blev det inte ;) haha. Var iallfall jag, linnéa och våra nya medlemmar Rebecka och Marlene :) Så nu kan de snart hela vår dans och det ser mycket bra ut :) såå kuuul :) Typiskt att jag antagligen har fått en inflamation i min hälsena så jag inte kunde dansa så mycket. Men gick igenom dansen med de :) Så lite nytta hade jag ändå :) haha

Iallfall därefter körde vi min syrra till jonstorp för att se killar spela på en liten boll och sjukta på ett mål som är såååå mycket större än bollen. Hur svårt kan det liksom vara? :P

Nummer 4 på planen måste tänka på att ge gärnet, inte plocka blommor i gräset och sjunga teletubies ;) Nämner inga namn ;)

Jag kollar på VM live just nu, är typ besatt av de :P




Kommentarer
Postat av: c

nr 4 ; )

2009-09-11 @ 15:48:28
Postat av: erika :)

vilken rebecka?:)

2009-09-17 @ 15:48:45
URL: http://eriikatorshed.blogg.se/
Postat av: frallzz

haha, det är helgesson :)

2009-09-17 @ 20:19:12
URL: http://frallzz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0